- Sjuker

Nu har jag packat lite, alla kläder jag ska ha med mig förutom underkläder och sånt. Men jag måste nog ta med en till väska. Jag har gjort en videoblogg! Men jag vågar inte lägga upp den, det är ju inte riktigt min grej. När jag ska till Australien tänkte jag ju göra lite sånt för att ni ska se hur jag har det, så då kan jag ju lika gärna börja nu så jag blir lite uppvärmd.

Idag har jag varit med Linnea och sen mest bara packat, skulle egentligen till Linda och sen på krogen men jag har blivit helt täppt i näsan så det kändes inte som en bra idé. Det onda i halsen har dock försvunnit för det mesta.

Nu skulle jag till Mårten och vara med grabbarna men jag missade 20.40-bussen och då är det ett rent helvete att ta sig till Lit kan jag lova. Sen är man inte så sugen på två nattbussar heller. Ska kolla med Mattias om han ska vara med Johan, isåfall får jag fortsätta kvällen i sängens lugna vrå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0