- Resident evil

Det har lönat sig att ta det lugnt i helgen för nu är jag inte sjuk längre, vilken himlans tur!
Igår var vi på bio och såg Resident evil. Jag har aldrig sett nån av dessa filmer och brukar inte heller vara så värst intresserad av sådana men nu ville jag se eftersom att det var 3D.

Vi kollade ju på Toy story i 3d också förut men det bästa då var reklamen innan, det var nog inte rätt film att se i 3d men den här, Resident evil, var jäkligt kul att se i 3d. Vi hoppade till hela tiden allihop och det kändes som att man skulle få blod, knivar, glas och allt möjligt i sig. Sånt gillar jag.


Kommentarer
Postat av: Johanna

men söt design madde :D

2010-09-22 @ 04:37:17
URL: http://johansa.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha, tack Johanna!

2010-10-01 @ 06:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0