- Lördag

Ja igår var en rolig kväll, vi hängde hemma hos Alexandra och spelade lite kort sen blev det dans och röj på slutet innan vi drog vidare till O'learys.
Och imorse ringde Linnea och väckte mig klockan 09.00, alltså den kvinnan går alltid upp i ottan hon. Så då kunde jag inte somna om. Sen började jag jobba klockan två och nu är jag hemma hos Mattias. Han håller på att duscha så jag passar på att ladda upp lite bilder på fb från igår.
Alltså det ska bli så sjukt skönt att inte jobba på två år, eller lite kanske jag jobbar där nere men i så fall på nån cool surfbutik eller nåt. Inte fan ska jag sitta framför datorn åtta timmar och svara på skitfrågor i alla fall. Det får räcka efter 2 ½ år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0