- God morgon

Idag klev jag upp i ottan och gick hem samtidigt som Mattias började jobba. Okej, klockan 10 kanske inte är ottan men det är tidigt för en som inte har nåt att göra om dagarna.

Om en vecka åker jag, inte länge kvar alltså! När jag kommer hem i maj och hälsar på en vecka förväntar jag mig att jag är brunare än Manuel, minst.

Och när jag kommer hem om två år när skolan är slut förväntar jag mig att jag inom ett år är miljonär. Okej, det kanske är att ta i. Men jag ska i alla fall ha ett välavlönat arbete som inredningsarkitekt för de stora stjärnorna. Jag ska bland annat inreda hem åt Johnny Depp, Jennifer Aniston och Ophra. Så ska jag vara välkänd på röda mattan för min fantastiska känsla för stil.
Inte att ta i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0