- Halloween

Igår var det kul! Vi fick fri entré till Homemade så vi slapp betala 25 dollar (Typ 160 kr) vilket var jävligt nice.
Så här ser den klubben ut, det är det sneda huset. Så är det typ 3 våningar. Rätt coolt.



Vi var med tre thailändska tjejer som var helt galna med kamerorna, dom skulle verkligen ta kort exakt hela tiden. Det blev rätt störigt efter ett tag för man kunde inte sitta och snacka utan att dom skulle komma och ta kort varannan minut. Men dom var söta.

När vi var och dansade sa en av tjejerna "no hands up" hela tiden, hon verkligen skrek "NO HANDS UP, NO HANDS UP" så jag dansade som en pinne typ och vågade inte he upp händerna och digga lite lätt. Det var tydligen väldigt viktigt för henne att ingen gjorde det. Sen när vi kom ut sa hon "no one is handsome". Då förstod jag ju att hon hade skrikit "no handsome". Tänkte väl.

Jag var en ängel i alla fall. Och varenda kotte var helt besatt av min gloria. Alla tog på den hela tiden, alltså random människor på dansgolvet och som gick förbi. En kille erbjöd till och med pengar för att få låna den. Fattar inte varför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0