- Träningsvärk

Hejsan i stugan. Idag har jag en otrolig smärta i benen efter igår, tror att det kallas träningsvärk. Har inte haft träningsvärk sen -87 men det känns bra. Men så sitter jag ju och smaskar i mig chokladen som Ingela skickade. Känns inte lika bra. Jorå, det känns bättre!

Idag var jag och fixade bankomat kort också, alltså australiensiskt. Haha, jag kollade i broshyren igår och såg tre kort: ett svart, ett blått och ett rosa. Så frågade jag om det var nån skillnad men bankgubben sa att det inte var det och att jag skulle få välja färg senare (WEHO). Sen blev det nåt fel så jag inte kunde få papprena och därför var tvungen att hämta dom idag istället. Men han ringde efter jag var där igår och frågade vilken färg jag ville ha, rosa så klart! Då sa han: tänkte väl det, men jag var tvungen att vara säker.
Haha. Så om fem dagar kommer det!



Fräscht

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0