- Tråkig dag

Tjenis!
Jag skriver inte lika mycket som jag trodde att jag skulle göra. Men men, bättre än inget!
Jag känner att den här dagen kommer bli rätt lång och tråkig. Jag har slut på saker att göra. Wayne och Margie säger att jag ska gå på zoo, akvarium, åka färja och allt sånt där för att upptäcka Sydney. Men det är ju inte så himla roligt att göra ensam. Sen hjälper det ju inte att alla i min klass (4 stycken) är 30 +. Dom har inte riktigt samma intressen som mig så det blir ju inte att man umgås på fritiden precis.

Men vi kanske ska få slås ihop med morgonklassen. Jävla jävlar. Först flytta mig från morgonklassen och sen tillbaka igen. Men då blir vi en klass på 20 stycken. Då lär man ju umgås med flera och jag vet att det är yngre folk i den gruppen också. Men ganska trist faktiskt, det var så skönt att ha en liten klass. Det finns inte ens 20 stolar typ, så det blir nog rätt trångt om vi slås ihop.

Idag flyttar Gwen också :( Fan vad ensamt. Men om en vecka kommer två colombianer och ska bo här. Men dom är nog inte lika bra som Gwen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0