- The Rocks

Helloj,
Idag åkte jag in till stan och skulle gå på The Rocks marknad, det var rätt tråkigt där, mest mat och souvenirer så jag försökte hitta skolan vilket inte gick. Jag kollade på fel sida av vägen. Så jag tog lite bilder som jag lägger upp imorgon för jag orkar inte kliva upp ur sängen, och sen gick jag in till stan och handlade hårspray och kollade i affärer. Fan vad jag vill handla alltså.

Det har regnat hela dagen här, jag längtar tills det blir lite varmare så man kan använda sommarkläder, eftersom att det är det enda jag har packat med :P Haha.

Nä jag måste sova, är så himla trött. Idag blir det sommartid här också så vi ställer fram klockan en timme och tidsskillnaden blir ännu större.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0