- Sliten

Shit vilken dag alltså!
Idag var det riktigt roligt på skolan, så jag fick tillbaka livsglädjen. Den dog liksom ut lite igår men nu är jag i rätta skor igen.
Jag klev upp typ halv 11, fast jag hade lovat mig själv att kliva upp i tid så jag kunde lägga mig i tid ikväll. Men fan, det blir inga problem! FÖR IDAG VAR JAG PÅ TRÄNING.

Jag och gubbarna sprang där och boxades och grejade. Och tanterna. Och Adriana, som jag fick boxas med, vi var lite på samma nivå. Slacker-nivån. Jag kan ju inte säga att jag gav allt jag hade men fyfasen, tränarn tog det inte lugnt med oss gamlingar inte. Sen kom jag hem och var helt mojsig i benen. Men så fick jag mat och det hjälpte lite. Ska vänta på efterrätten sen varva ner med Desperate housewives. Och sen somna hoppas jag.

Så här trött är ja.


Närå!



Jorå. Jag är faktiskt trött. Det märker ni ju, så som jag sitter här och tror att jag är rolig.

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha! vafan, drog ett redigt garv jag

2010-10-15 @ 02:34:12
URL: http://johansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0