- SJUK

Jag börjar bli sjuk! Å neeej. Kände det när jag satt på skolan idag, det gör ont i halsen och extra mycket när jag sväljer. Dessutom har jag lock för öronen. Ni hör ju, jag ligger på min dödsbädd. Och vi har inte ens air condition! Eller jo men den används inte än eftersom att huset är så jävla kallt eftersom att det inte hunnit bli sommar än. Ändå blir man sjuk.

När jag kom hem och klagade över min hälsa för Margie gav hon mig nån blandning för att ta bort bakterierna. Det smakade farfars sockar och det ska jag gurgla var tredje timme.

Margie sa att om jag inte blir frisk imorgon ska hon ta med mig till doktorn. Här tar man allvarligt på sådana här sjukdomar ska ni veta. Hemma skulle man kalla det en ynklig snuva.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Usch! krya på dig,ska vi skypa imorgon??

2010-10-25 @ 09:53:58
Postat av: Madde

Ja det kan vi göra :) Ska skypa med mattias också men det räcker nog till båda

2010-10-25 @ 11:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0