- Pizza

Idag åt jag middag hemma hos Gwen och hennes tre kompisar. Alla är italienare så självklart blev det hemlagad pizza. Jag hade höga förväntningar, dom kommer ju trots allt från Italien, och det var faktiskt riktigt gott!

Sen kom en kompis till Ricky (Ricky är en av italienarna) som hette Andy fast egentligen Andreas och kommer i från Tyskland. Han hade nyss tagit hål i ögonbrynet så det var en fet röd bula precis där. Kan mycket väl ha varit en omogen finne också. I vilket fall så kunde jag inte kolla på annat än just den varje gång jag pratade med honom.

Å NEJ! Jag kom precis på att jag kommer att drömma om Andys finne/bula i natt, bara för att det är det sista jag tänker på innan jag somnar. Och nu kan jag inte sluta tänka på den.

Måste spy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0