- Paket!

Igår fick jag ett brev från min syster, jag visste att hon skulle skicka ett och igår kom det fram. Så öppnade jag det och där låg en ansiktsmask. Trodde ju liksom att jag skulle få ett brev åtminstone, när hon har gjort sig besväret att skicka det liksom.



Men sen såg jag den lilla lappen där det stod "skulle ha varit med i det stora kuvertet", så jag antog att det skulle komma mer.

Och idag gjorde det de! Fan vad glad jag blev: svenska tidningar och marabou är faktiskt nåt jag har saknat :D



Så¨fick jag förstås ett brev också :)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Tur att du gillade det :) Var chokladen god, har inte smakat den ännu. Kram

2010-10-20 @ 12:25:15
Postat av: Petronella

Den där maraboun är jätte god :D! Saknar dig Madde känns lite tomt att bara ha en Mattias hemma och ingen Madde, Och tänk snart är det ingen Mattias hemma heller gud vad det kommer bli tomt här hemma!

Puss&kram

2010-10-20 @ 22:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0