- Opera house

Jag är så sjukt trött. Kunde inte sova alls i natt. Försökte lägga mig i tid, runt klockan 1, men sen låg jag vaken och sov bara korta stunder. Hörde när Margie åkte på jobbet klockan 4 i morse sen somnade jag en stund i alla fall och klev upp klockan 9.

Nu har jag precis varit i stan, det var öppet hus i Opera huset så jag och Gwen gick dit och tittade. Det var sjukt fint och coolt men efter ett tag blev vi rätt less.

Det bästa var playhouse där dom hade maskiner/leksaker som såg ut som bebis-dinosaurier och monster som rörde sig och såg svinäkta ut. Blev asrädd för monstret för tjejen som höll i det var sjukt läskig.

Nu vill jag bara läsa bloggar och ta det lugnt tills Mattias vaknar och loggar in på skype. Sen vill jag sova resten av livet.

 

 


Kommentarer
Postat av: Ingela

Oj,coolt. Men din stackare som är så trött ;)

Själv vaknade familjen 07.30 sedan dess har vi hunnit ätit frukost,duschat av oss frukosten lekt inne,lekt ute,cyklat,ätit lunch och nu 14.18 sover Alva i vagnen. Som en helt vanlig dag,fult ös medvetslös!

Saknar dig syster Kram :)

2010-10-24 @ 14:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0