- Nattbuss

Nu har jag precis kommit hem, den sista bussen går halv ett och då får man så lov att ta den annars får man betala 300 spänn för taxi och det kan jag säga att det är det inte värt.

Blev svinrädd på bussen för den körde helt fel väg, då kom jag att tänka på att man aldrig kollar riktigt ordentligt på vad det står på bussen egentligen. Jag kunde ju lika gärna ha glatt klampat på bussen upp till Korea. Men sen kom jag på att Gwen har berättat att de senare bussarna tar en omväg, precis som nattbussarna i Östersund.

Bakom mig satt det en man och lät nåt så inåt helsike. Han typ snarkade som en galning. Jag försökte snegla bakåt och se om han sov eller om han hade kraftiga besvär med luftvägarna. Men jag kunde inte riktigt avgöra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0