- Måndag

Idag hade jag tänkt att göra en liten film men jag glömde kameran så jag får göra den imorgon istället.

Nu är det typ helt bestämt att Linnea kommer över jul, och nyår! Fasen vad fantastiskt. Jag vill att hon ska boka i veckan så att det inte finns någon återvändo.

Idag blev det typ bestämt att vi kommer att vara två klasser istället för att slå ihop alla till en. Jag är inte så nöjd med det, vill inte hänga med gamlingarna. Känns ju inte som att det sociala livet kommer att utvecklas något vidare inom det närmsta året om jag får gå med 30+:arna. Men jag ska göra mitt bästa för att styra upp det hela.

Nu har jag precis kommit hem från skolan. Klockan är tio över sju och snart är det middag.
Så här ser jag ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0