- Måndag

Nu är det måndag igen och jag ska till skolan om en timme. Har absolut inget att berätta för det har inte hänt nåt sen sist jag skrev. Eller jo, jag chattade med Lisa och sen gick jag och la mig och nu typ tio timmar efter går jag in på facebook och nu chattar vi igen! Det är en konstig känsla för hos mig har det gått en hel natt och det känns som tiden har stått stilla i Sverige.

Nu är det väl så att Lisa egentligen skulle ha gått och lagt sig för länge sen egentligen också.



Gud vad lättsamt det är med inbyggd cam, då kan man bara klicka sen är bilden uppe på tre sekunder. Men ni är väl rätt less på morgonbilder på mig nu, har fan laggt upp en om dagen tror jag.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Haha,vi gillar morronbilder av dig. Men visst jag har en klocka på mobilen som visar din tid,där jag brukar gå in och kolla ibland och då känns det som om din tid går fort och vi står stilla. Saknar dig :D

2010-10-18 @ 09:34:58
Postat av: Mattias

Jag är då inte less i alla fall :D

2010-10-18 @ 20:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0