- Lock för öronen

Jag har lock för öronen, det har jag haft i två dagar nu. Jävla förkyldning. Känner mig lite halvdöv, men det är i alla fall tyst och skönt i huvudet.
Jag ska strax dra in till stan och äta lunch med Gwen sen ska jag till skolan. Jag ser inte fram emot det. Det är nämligen lite dramatik som pågår i klassen just nu, en av eleverna och läraren är i krig och igår skickades det runt en lista med klagomål som alla i klassen ska skriva under och ge till "chefen". Jag har dock bestämt mig för att inte skriva på den listan för det är många saker på den som jag inte står för och jag vill heller inte hamna mitt i den där skiten. Känns rätt onödigt faktiskt.

Ska bli skönt med lov nästa vecka, då kan jag leta efter en lägenhet ordentligt. Fick nyss ett erbjudande så blev jag asglad när jag såg att den låg i Darlinghurst, sen kollade jag på bilderna så var det typ ett hotellrum, svinlitet och svintrångt. Går jag upp 5 kg kommer jag inte ens kunna ta mig från ett hörn till ett annat. Nu ska jag snarare gå ner 5 kg men det hör inte till saken, jag tackade ändå nej till hundkojan.


Kommentarer
Postat av: Mattias

Fy fan vad fin du är älskling :) Saknar dig<3

2010-10-29 @ 07:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0