- Låt den rätte komma in

Idag gör jag ingenting. Jag och Gwen kollade på Mystic pizza och sen åkte hon för att kolla på en lägenhet så jag ligger i min säng och uppdaterar facebook. Fattar inte att jag inte har sett Mystic pizza förut alltså.

Idag såg jag att det kommer en amerikansk Låt den rätte komma in. Det var ju lite coolt. Men dom nämnde ingenting om att originalet kommer från Sverige, jävla snikare.
Det är faktiskt rätt konstigt här, på nyheterna så visar dom typ reklam. I Sverige så är det ju olyckor och massa nyheter som är just nyheter. Här visar dom typ en ny sorts flingor på nyheterna. Det är faktiskt sant, för några dagar sedan handlade ett helt repotage om de nya flingorna. Händer det inget intressantare i Sydney liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0