- Jelly beans

Idag gick jag på affären för att kolla om folk i Australien äter taco, och det fanns tacoskal så troligtvis gör dom det. Phju.

Men, kolla vad jag också hittade:



Jelly beans! Jag har alltid velat testa såna. Dock vet jag inte om dom här är äkta, alltså som jelly beansen i amerika. Hoppas inte för dom var inte någon vidare fröjd för smaklökarna. Men dom var goda att lukta på. Allt godis luktar bättre än det smakar. Dessutom får man inte ont i magen av att lukta för mycket.

Det står på förpackningen att man får pengarna tillbaka om man inte är 100% nöjd. Fungerar verkligen sånt? För jag är faktiskt inte nöjd och dom där 12 kronorna hade jag kunnat spendera på bättre saker. Eller spara till Mattias födelsedags present.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0