- Ivy

Igår blev det en utgång på impuls. Klockan 21.15 kollade jag när bussen gick och den gick 21.30 så jag slängde på mig nya kläder sen sprang jag fort som attan till bussen. När jag kom in till stan träffade jag Luca sen satt vi i stan och väntade på Diego, Gwen och Clarissa i en timme typ. Då kunde jag lika gärna ha tagit bussen 22:30 och sluppit se ut som en lodis.

Men det var kul som fan i alla fall. Vi gick till en klubb som heter Ivy. Skit mycket folk. Så var det en kille som raggade på Gwen. Han var riktigt, riktigt mörkhyad och cirka 2 meter lång. Gwen såg ut som Nils Karlsson Pyssling bredvid honom. Hon blev mest rädd så det blev inget hookande.

Vi drog hem runt 4 med en taxi, är egentligen inte långt alls men vi orkade inte gå. Billigt blev det i alla fall, typ 15 kronor var.

Har inte så många bilder men jag lägger upp dom jag har tills Gwen lägger upp sina på fb så jag kan snatta dom.





Gwen, Luca, Clarissa och Diego.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0