- Hemma från skolan idag

Jag gick och la mig igen efter förra inlägget, gick alltså inte på skolan idag. Hade ont i huvudet och halsen så det var bättre att stanna hemma och vila. Imorgon ska jag in till stan och kolla på en lägenhet klockan 10. Kollade på google maps och den ligger ungefär 3 km från stan, det är ju typ som till Lugnvik från Östersund. Men jag hade velat bo ännu närmre men det är typ omöjligt att hitta.

Den här är en ordentlig lägenhet också vilket är skönt, annars har jag mest kollat på lägenhetshotell.
Jaja, får se hur det går.

Nu ska jag kolla lite på Sex and the city. Det är verkligen den enda serien jag kan kolla på hundra gånger om utan att ledsna.
Jag missar träningen idag, men det regnar ändå ute så det är lite skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0