- Gwen kommer på lunch

Tjena tjena mittbena, tänkte bara berätta att snart kommer Gwen och hennes kompisar hit på lunch! Jag längtar, det är så tomt här utan Gwen. Nåt jag inte längtar till är klockan 19 ikväll när colombianerna kommer, men hoppas att dom är okej.

Just nu sitter jag inne på mitt rum, dörren är öppen så man hör gräsklipparna utanför. Det är strålande sol och här inne spelas gamla godingar på hög volym. Känns som hemma i Ås i mitten på juli ungefär.

Just nu spelas den här "Do you come from the land down under"- väldigt passande. Nyss var det House of the rising sun och då började jag tänka på Robin Jämtgård. Härliga tider.

Även att jag skulle googla och kolla vad låten hette så googlade jag på "I come from a land o lando". Men det var ju inte så himla nära. Har hört den där låten hundra gånger men jag visste inte att dom sa down under. Dom verkar gilla låtar om dom själv här, det där var minst tredje låten om Australien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0