- Godmorgon

Godmorgon! Klockan är 10.38 här och jag ska precis äta frukost. Dock är den 01.38 i Sverige så ni ligger väl och sover. Får man hoppas, det är faktiskt skoldag imorgon.

Idag öppnade jag persienerna och såg att det var strålande sol ute, så kollade jag mätaren och det är 25 grader, härliga tider.

Jag brukar alltid drömma att jag är i Sverige om nätterna, men jag drömmer också att jag egentligen borde vara i Australien. I natt drömde jag att Mattias var här istället, det var mysigt! Så skulle vi handla och före oss stod Sussie Eriksson, ni vet från C/O Segemyhr och Sing a long. Hon var redigt pratglad. Så hade hon gått ner i vikt.
Sen drömde jag att Jennifer Örberg var där med sin kille, så frågade jag vad hon gjorde där, då sa hon att det är så skönt att prata när det är varmt ute för då slipper man vara så nära varandra. Jahapp.
Dessutom hade hon kort hår, riktigt kort. Snaggat typ.
Oklart varför jag drömde om henne, jag tror det var för att hon uppdaterade facebook sist innan jag stängde av och gick och la mig, så hennes bild var det sista jag såg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0