- Goder morgen

Det är så konstigt med fredagar i Sverige. Igår gick jag och la mig ungefär 17.00 svensk tid och 02.00 australiensisk tid och då var förstås svenska folket uppe och röjde. Nu vaknar jag 8 timmar senare, klockan är 10.28 och i Sverige är den 01.28 och svenska folket är fortfarande uppe och röjer!

Det är mysigt tycker jag, då känner jag mig som en av dom.
Förutom att under dom timmarna dom förar, festar och fixar så sover jag och när jag kliver upp och nördar framför datorn så är ju dom andra ute på fest.

Så här ser jag ut nyvaken, fan vad vackert.



Ikväll blir det grillning i Bondi eller födelsedagsfest i stan. Lutar åt Bondi om det slutar blåsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0