- Förlovning?

Idag efter middagen satt jag, Margie och Diana (hon från Colombia) och pratade om vigselringar och på vilken hand man har dem var och så. Så undrade Diana om jag och Mattias skulle förlova oss när han kom ner, jag ba nej vi är lite för unga för det va, men hon trodde det eftersom att vi skulle bo ihop. Haha, tur att man inte är så konservativ. Sen undrade hon om mina föräldrar vet om att Mattias ska komma hit och om dom är okej med det?

Herregud, man fattar inte hur bra man har det ibland alltså.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Jag har iofs varken frågat Staffan eller Annette om lov :O Borde kanske göra det innan jag åker ner, så att jag törs åka hem sen..

Men du, det där med förlovningen är ju ändå inte upp till dig, förresten ;)

2010-10-24 @ 16:01:37
Postat av: Madde

Haha, dom vet ju om att du ska hit och inte har dom klagat så det är nog ingen fara ;)

Vadå inte upp till mig? Var inte så trångsynt, det är faktiskt ett jämnställt samhälle vi lever i :)

2010-10-25 @ 02:31:30
URL: http://här.se
Postat av: Mattias

Du kan ju självfallet säga nej, men du kan ju inte skynda på det, eftersom att du är så konservativ och håller så hårt i de gamla sexistiska gamla traditionerna :)

2010-10-25 @ 11:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0