- Dagens uppgift

Haha idag fick vi en uppgift att vi hade ett a3  så skulle vi vika det så vi fick åtta fyrkanter, så skulle vi klippa ut former som fyrkanter trianglar cirklar och sånt och lägga i varje fyrkant så det speglade ett element, typ rytm, movement, symmetri och så där. Jag fattade inte ens uppgiften.

Men jag klippte ut alla formerna och sen såg jag inte riktigt fyrkanterna på papperet så jag ritade linjer i väcken, och då för att skapa ordning så la jag trianglarna i en, fyrkanterna i en och så vidare medan jag ritade linjerna. Så kom lärarn fram å ba: TRIANGLARNA ÄR SUPER BRA, OCH FYRKANTERNA. OCH LIMMA FAST CIRKLARNA NUUU! Jag fattade ingenting. Så sa jag att jag inte var klar utan att jag bara hade lagt dom så där för att rita linjerna men hon tyckte det var asbra så jag limmade fast dom sen var jag klar.

Hahha. Det kändes som att när en konstnär tar en vit tavla och kastar dit en färgklick och sedan är den färdig och kostar 5000 typ. Men det var ju skönt att ha den uppgiften avklarad.

Jag kopierade mailet jag skickade till Mattias, för jag orkade inte skriva om. Heh.

Kommentarer
Postat av: jennie

haha! Så att jag kommenterade visst ett gammalt inlägg, ser nu att du redan är där. x)

2010-10-09 @ 18:52:12
URL: http://jennieolsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0