- Bad news

Jag håller på att ladda upp filmen nu så förhoppningsvis kan jag lägga upp den inom en halvtimme. Haha, blev väl inte riktigt som jag hade tänkt men det får duga.

Jag har en fasansfull nyhet:
Paret från Colombia som ska flytta in här på söndag är för fan 28 och 31 år gamla!
Tar ju snart livet av mig. Jag som tänkte att man kunde hänga med dom lite nu när Gwen har flyttat och allt. Men jag kan ju lika gärna gå på äldreboendet och ragga upp en pensionär som jag kan spela lite bridge med eller nåt.

En bra nyhet:
Mindes inte vad det var nu, men jag lovar att jag hade en. Blev så upprörd över dom där colombianerna. Kan man inte fixa nåt eget boende när man är i den åldern?

:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0