- Virus

Imorse när jag skulle starta datorn så gick det inte alls, den bara felsökte typ 20 gånger om men tillslut gick det. Och fan vad glad jag blev då. Vad skulle jag göra här om jag inte hade dator?

Men sen när jag kom hem från skolan så visade det sig att Gwens dator har fått virus. Så nu är det hon som inte har nån dator. Allt går dåligt för henne alltså. Tur att det finns 3 andra datorer i huset i alla fall.

Ja idag har det inte hänt så mycket, förutom att jag nyss hittade 30 dollar i soppåsen. Ingen visste vems det var heller så jag och Riky bestämde oss för att spara till hushållskassan.



Jag äter pringles.

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

fuskigt. jag vill också ha

2010-11-10 @ 16:13:39
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0