- Trååååkigt

Fy tusan vilken seg dag det här har varit, kommer inte klara mig om hela veckan kommer kännas likadant. Det är inte så roligt att vara ledig som man tror.

Jag gjorde halva läxan sen orkade jag inte mer så jag har bara suttit och uppdaterat facebook hela dagen fast jag vet att ingen i Sverige är vaken 5 på morgonen så det händer inte mycket där kan jag säga. Det har dessutom regnat hela dagen också så man vill ju inte gå utanför dörren. Nej fy farao.

Jag får väl buffra nån serie så jag kan titta på den om två timmar. Hatar att internet är segt också, det var ju snabbt för bara ett litet tag sen.

Nä ni kanske märker att jag har en tråkig dag?
Så här tråkigt är det.


Alltså nästan ett helt varv runt jorden - tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0