- Tatuering

Idag följde jag med Diego när han skulle tatuera sig för jag vill svingärna göra en tatuering som jag har tänkt på rätt länge så jag tänkte passa på att höra lite om den. Men sen började dom tatuera Diego och då ångrade jag mig. Han höll typ på att börja grina och blodet bara rann. Fyfasen.

Men nu ångrade jag mig igen, jag vill ju ha en. Men det är inte mänskligt att utsätta sig själv för smärta. Dock går det ju över efter ett tag.

En av killarna som jobbade där hade töjt ut örat så jag typ skulle kunna dra igenom min näve där. Och så hade han två fetingörhängen i ett och fyra i det andra så öronen hängde fan ner till knäskålarna. Såg hur vidrigt ut som helst. Fattar inte att det är fysiskt möjligt.

Nu ska jag försöka få Gwen att följa med och tvätta kläder. Jag måste tvätta nästan allt.



Exakt sånna här öron hade han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0