- Stereosonic

Jädrar vilken kväll det var igår alltså. Jag ska försöka berätta lite.

Det började med att jag, Diego, Marcus och Gui gick till stationen för att hämta upp några andra grabbar. Alla dom var brasilianare så det var ju inte så kul där ett tag, jag och 7 grabbar från brasilien som bara pratar portugisiska med varandra.

Sen skulle vi i alla fall gå in och jag var sjukt nervös eftersom att jag inte visste om biljetten skulle fungera. Jag skakade och stammade typ. Men det fungerade och vi drog in.

Väl där inne var det hur jädrans varmt som helst men vi gick den första spelningen och dom sprutade vatten på publiken vilket var mycket välbehövt och svalkande. Dock så vet ju alla hur mitt hår ser ut efter att det blivit utsatt för vatten så jag gick runt och såg ut som Robert Wells resten av dagen. Men det fick väl gå bra det också.

Sen gick vi och åkte sån där boll som slungas upp i luften ni vet? Som har funnits på yran nåt år. Jag har alltid velat åka sån men det var riktigt läskigt. Dock en härlig känsla. Så fick man sitta där uppe en stund och kolla ut över Sydney.



Efter det gick vi till massa andra spelningar och träffade Roman, Gina, Will och Lucy och sen åkte vi hem omkring 11-tiden och hängde hos Diego i två timmar sen höll jag på att dö av trötthet så jag gick hem och sov. Vi var där i typ 10 timmar. Helt sjukt. Men det var röj hela tiden och riktigt roligt.

Tyvärr tog jag inga bilder utan filmade bara. Så jag ska lägga upp den här senare.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ahhh!!! vad modig du är som vågade bli bollad, det hade jag aldrig vågat. Saknar dig sis ;)

2010-11-28 @ 23:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0