- Sovar'n

Herregud. Idag när jag kom hem från skolan åt jag hårdbröd med avokado sen låg jag i sängen och läste bloggar, självklart somnar jag och vaknar nu (!) fyra timmar senare. Hur ska jag kunna sova inatt då?
Som tur är ska vi till en excursion imorgon till ett showroom som bara ligger 1,5 km härifrån och vi behöver inte vara där fören kvart i 10 så då kan jag kliva upp senare än vanligt.

Riky stod nyss här utanför på balkongen och hängde upp nytvättade skjortor men en efter en ramlade dom ner igen, så han började med "what the fuck" och fortsätte hänga upp dom, men dom ramlade ner igen och då sa han "omg, fuck, fuking shirt" och hängde upp igen. Sen ramlade dom så klart igen och då blev det "FUCK BASTARDI CAZZO PUTTANA INFERNO" och massa andra italienska svordomar. Lät så jädrans roligt.

Han blir italiensk i känslosamma situationer.

En annan sak som är roligt här i huset som händer då och då, och som också hände nyss, är att Riky brukar göra lite ljud ifrån sig då och då. Allt ljud han gör ifrån sig låter roligt. Och varje gång härmar Napo honom. Så idag gäspade Riky och då härmade Napo sen höll dom på så i typ 5 minuter fast Napo var på nedervåningen och Riky hör uppe. Det lät som en bondgård. "ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH"....."ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH"......."ÖÖÖÖÖÖÖÖÖH"...."ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH"

Ja, det kanske inte var lika roligt för er som det var för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0