- Snart är han här

Idag betalade vi hyran, det gör vi varje måndag. Vi måste som sagt göra det innan 4 och idag gjorde vi det 15.58. Måste faktiskt skärpa oss litegrann, vi måste inte vänta till allra sista sekunden. Konstigt att man inte kan betala på internet tycker jag.

Så handlade vi lite mat innan vi drog hem och då ringde Mattias och berättade att han klev på planet! Snart är han här! Jag ska försöka hitta rätt så jag kan möta upp honom imorgon men det är så stort och krångligt att jag säkert kommer att tappa bort mig.

Idag blir det reggieparty igen men jag orkar verkligen inte att vi fastnar hos Diego igen så ska jag med ska jag fan ha kontrakt på att dom släpar sina rumpor till klubben i lagom tid. Måste ju hem och sova så man orkar med skolan också.



Undrar om man ska ta och färga håret igen? Men det blir ju ändå alltid sketet och rött efter typ två veckor så det är ingen mening.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0