- Snabb dag

Den här dagen gick så jävla snabbt, fattar inte vad som hände. Jag kom till skolan, satte igång datorn och sen hade det gått 2 timmar. Men det var ju skönt i alla fall, jag hann klart med allting också. Dom andra hade bara gjort en sak typ, svinsega. Så tycker alla att jag är asduktig när jag är så snabb men egentligen fuskar jag som fan.

Vi fick en mall och sen skulle vi fylla den med information om material som vi har använt till en commercial miljö och en residental. Men jag hade inte information om alla mina så jag tog från nåt tyg jag hittade. Så ska man ha pris och sånt men jag bara skrev in lite olika siffror, man orkar ju inte kolla upp sånt.

Sånt väntar jag med tills jag ska göra hus på riktigt.

Nu äter jag banan och ska redigera lite som jag filmade idag som jag ska lägga upp här sen. Och ikväll ska vi dra ut, Napo ska med så då kan man ju bounda lite. Synd att jag inte fattar vad han säger bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0