- Red bul flugtag

Hallelåja, nu tänkte jag berätta om dagen i gårdagen i text så får ni bilder senare.

Igår åkte jag in till Diego och hängde där hela kvällen med han, Clarissa, Luca, Riky, Stephan och tre av Diegos kompisar som jag inte kan namnet på. Det var rätt roligt faktisk, jag såg ett par rock band-trummor i ett hörn så jag frågade om vi inte kunde spela men Diego hade aldrig ens testat! Ofta ha typ guitar hero och inte ens spela. Men det var bara jag och Riky som tyckte att det var roligt. Så jädrans länge sen jag spelade. Men den här versionen hade livin' on a prayer så jag var ju i extas.

Sen hängde jag med hem till italienarna och sov där. När vi vaknade gick jag, Riky och Diego till stan och kollade på Red bull flugtag. Det var så jädrans varmt att jag höll på att tuppa av, så var det svinmycket folk. Men det var kul. Jag blev dock bränd för jag hade inte planerat att sitta i solen hela dagen så jag hade ingen solkräm. Ni får väl en bild då.

Oj oj oj.

 

Det var askul när en skulle testa flyga idag, dom hade liksom byggt nån anordning och sen satt "piloten" ovanpå med en sån där vingrej som man har när man hoppar från klippor och glider runt typ. Men när dom andra puttade på så ramlade han av med vingrejen från anordningen så dom puttade bara ut själva nederdelen. Så då sprang han och hoppade ut med vingarna bara och då fastnade en av medhjälparna i ett snöre i vingrejen och for med han också. Hahah. Skratta fan ihjäl mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0