- Pussar och sånt

Idag drog jag in på stan och skulle fylla på min mobil. Man fyller på 29 dollar i månaden så samlas det på massa credit och mB som man kan använda men gör man det inte inom ett visst datum så försvinner allt. Och idag var min sista dag. Men strax innan gick jag in på Vodafones hemsida och såg att man kunde knyta sitt bankomatkort till simkortet och fylla på genom att bara ringa ett nummer. Så himla skönt.

Men det hade ju inte varit lika skönt om någon som vetat om detta hade knytit mitt kontokort till sitt simkort. Dom hade kunnat fylla på hejvilt. Man behöver liksom inte pinkoden eller nåt! Stört.

Ja så gick jag i alla fall in på Westfield som är det nya köpcentrumet här. Och där går jag aldrig in igen. I alla fall inte fören jag blir miljonär. Hittade säkert 7 par drömskor och hundra andra saker. Det var typ 7 våningar.

 

Sen efter det gick jag hem till Gwen så kollade vi på Ice Age 2 sen gick vi och Clarissa, Luca och Ricky till Diego där han hade 4 brasilianare på besök. Och det blev ett jädrans pussande kan jag lova. Alltså puss på kinden. Här nere gör dom flesta så när dom hälsar men brasilianarna är faktiskt värst. Kommer man i ett gäng med 20 pers ska dom kindpussas med varenda en, tar ju 45 minuter. Dessutom brukar man ju ta i hand med nya människor och sen kindpussa folk man liksom halvt känner eller kompisar, men inte dom! Dom pussar alla. Alla och hela tiden.

Det här blev ju ett jädrans långt inlägg, men nu räcker det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0