- Nu blev det en lägenhet ändå

Nu blev det ändrat igen, vilken hiskelig dag alltså. Gwen ringde och sa att dom var tvungen att hitta nya som kunde ta lägenheten så hon skulle stanna, jag flyttar in på måndag, Riky stannar tills Mattias kommer och den fjärde sängen ska vi försöka hitta nån som kan ta över men tills dess betalar Luca och Clarissa halva var.

Låter ju utomordentligt i mina öron faktiskt. På så sätt får vi en lägenhet och slipper det jävla letandet och vi får dessutom bo med Gwen! Och så blir det billigare också, jag tjänar 15 dollar i veckan i hyran och 35 dollar var femte dag för bussen, så då handlar jag mat så går det typ jämnt ut. Men jag bor i stan och kan gå till stan hur mycket jag vill! Äeh, skönt alltså.

Men jag kommer att sakna Margie och Wayne som fan :( Men nu när jag bor med Gwen kan hon och jag åka hit och hälsa på. Varje dag...

Men jag skulle in och skriva kontrakt idag så när vi kom dit hade dom jäklarna stängt. Så jag fick ett papper jag ska fylla i sen ska jag tillbaka dit klockan 11 imorgon.

Så här ser den ut


Kommentarer
Postat av: Ingela

Så fint, skönt att det ordnade sig för dig :)

2010-11-05 @ 09:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0