- Norskar

Tjenis!
Nu har jag varit på reggiefesten och det var faktiskt roligt. Vi drog hem runt halv tolv men bestämde att vi skulle dra dit nästa måndag också när varken jag eller Gwen har skola.

Så när vi kom hem så tog vi samma hiss som två andra tjejer och jag hörde att dom pratade norska så jag snackade lite med dom och det var så himla skönt att få prata lite svenska och låta Gwen gå runt och undra vad folk säger. Eftersom att hon och Riky alltid pratar italienska och jag aldrig fattar nånting.
Men nu vet jag var dom bor i alla fall, det är bara två dörrar ifrån oss, så det är ju roligt!

Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon är det en lång dag. Måste först på skolan och få all information om ett projekt vi ska ha i 6 veckor så det blir mycket att ta in. Sen hem och städa lägenheten och tvätta och sen kommer Mattias! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0