- Morgonlektion

Idag var det min första dag med morgonklassen. Det gick riktigt bra faktiskt! Kändes som vanligt ungefär så det här kommer bli bra känner jag. Och nu går jag normala tider också. Var lite jobbigt att kliva upp imorse dock, och det är lite tråkigt att komma hem tidigt och inte ha nåt att göra. Men jag får väl ta och skaffa mig ett jobb.

Jag hade förberett mig på att läraren skulle vara värsta surtanten för enligt ryktena ska hon tydligen vara det. Men jag tyckte hon var bra ja. Roligt sarkastisk och lite sådär bitsk men jag gilla't!

Imorse innan lektionen var det en tjej som tänkte hoppa från byggnaden mitt emot skolan, alla stod i fönstret och tod kort. Hon hade på sig kostym och satt utanför fönstret så kom det en gubbe med lina som virade ner sig längs väggen för att hjälpa henne, då såg vi att hon också hade en lina så det var på låtsas, men det såg asverkligt ut och jag blev svinrädd.

Nu äter jag hårdbröd, skorpor och marabou.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0