- Lyckodag

Idag var det typ min lyckodag. När jag gick hemifrån funderade på vad jag skulle köpa till frukost och precis då gick jag förbi Subway så jag köpte en macka, och jag ville typ börja grina så god den var. Sen gick jag in på Woolworth och skulle köpa en handduk och då ser jag iste light! Blev så jädrans lycklig. Jag har letat hur länge som helst efter iste hemma med smak av persika men det finns typ inte längre, men här finns det. Dock kan jag ju inte dricka det eftersom att det är massa socker men nu hittade jag alltså light! Weeeo.

Pinsamt att mat gör mitt liv till världens bästa.

Och så hade jag tänkt att avsluta dagen också eftersom att jag har gått hela dagen och längtat efter att få handla mat och speciellt tacos. Och när jag väl kommer hem ligger Gwen och sover. Åååh. Nu måste jag vänta ända tills hon vaknar ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0