- Lördag

Jag vaknade ungefär klockan 9 och kunde inte somna om igen. Jag är dock den enda i lägenheten som är vaken. Jag ligger och kollar på Disney saturday, just nu är det Hannah Montana. Jag skulle vilja orka steka en omelett med avokado men det får vänta lite till.

Gårdagen blev inte riktigt som vi hade tänkt, men det blir det ju aldrig. Det slutade med att Gwen ville dra hem men hon vägrade låta någon följa med henne så hon började springa hemmåt full som en kastrull, och efter spran Riky. Sen kom jag och Diego och när vi väl var hemma så var inte dom det, då ringde jag Gwen och hon låg tydligen i Darling harbour och tittade på stjärnorna. Haha.
Ikväll blir det ett nytt försök.

Idag skulle vi ju på Ikea men alla sover ju i flera år så jag vet inte om vi ska ta det imorgon istället kanske, får väl se hur Gwen mår när hon vaknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0