- Kul grej

Jag måste berätta en rolig sak från igår som jag precis kom ihåg.

När vi gick in på klubben så satte vi oss på nån sorts bänk på dansgolvet för att Gwen skulle dricka vatten men sen var hon tvungen att springa in på toaletten, då lämnade hon kvar sin väska. Vi stannade kvar och efter ett tag kom en tjej och tog väskan. Jag ba men vafan, hon tog Gwens väska! Då gick Diego och tog tillbaka den. Sen gick jag in i badrummet och mötte Gwen, då såg jag att hon hade sin väska så den där andra var tydligen den andra tjejens väska.

Så jag gick ut och skulle berätta det för Diego som stod med väskan utanför men då hade den där tjejen hämtat vakterna och sagt att Diego snodde hennes väska, haha, så Diego fick stå och försöka förklara att det var ett missförstånd.

Han blev utkastad men fick tillsist komma in igen, som tur var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0