- Köttbullar

Nu har jag äntligen handlat och ätit tacos. Satiken vad gott det var alltså. Nu är jag nöjd. Och imorgon har lag frukost. Känns skönt.

Diego ville att vi skulle komma på bbq för hans rumskompis fyller år men det kändes lite sent så jag, Gwen, Riky och Napo ska kolla på film istället. Jag trodde han hette Napoli men han heter Napo, kallas för Napo. Egentligen heter han Napoleon. Eller faktiskt Jean-Napoleon. Men liksom kom igen, vafan tänkte hans föräldrar med.

Gwen berättar hela tiden om massa goda italienska maträtter och jag har aldrig nåt att komma med. Har vi nån speciell svensk mat? Jag säger bara köttbullar och då kom vi in på Ikeas köttbullar så vi googlade och såg att Ikea bara ligger 20 min härifrån med tåget, så vi planerade en resa dit på lördag! Sjukt med kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0