- Klappat och klart

Nu har jag varit inne i stan och skrivit på alla papper så då flyttar jag på måndag, herrejesus.
Efter att vi hade varit och fixat det gick jag, Gwen, Clarissa, Luca och Riky och träffade Diego en sväng som satt på sin gamla vanliga plats och "jobbade". Sen gick vi och käkade lunch, kebab! Fatta hur lycklig jag blev. Tog en kycklingkebab och fick lite Turkiet-känslor. Till efterrätt köpte vi bauting jordgubbar doppade i choklad.

När vi satt och käkade trodde jag att Gwen snackade svenska. Jag satt och tänkte på annat sen helt plötsligt sa hon "ja må ringa Siv" VAAA? VA SARU? då sa hon "I'm falling asleep". Då satt jag och asgarvade för mig själv, hon hade nog inte fattat om jag försökte förklara vad jag trodde att hon sa.

Nu har jag precis duschat. Ska dra tillbaka till stan om nån timme. Vet inte om det blir till att dra ut med Diego, Clarissa och Luca eller kolla på film med Gwen. Gwen är nämligen lite arg på dom andra nu för dom har hittat en kille som ska dela lägenhet med oss, och han kommer ju att få dela rum med Gwen och hon vill liksom hellre dela med en tjej. Så nu vill hon inte umgås med dom andra längre.

Diego smsade och sa att vi skulle träffas hos han klockan 5, så frågade jag va fasen vi ska göra så tidigt? Då sa han "Drink, smoke, talk.. if I say 9 you would probably say 'there is no bus, no train'" Hahaha, för dom senaste gångerna har han sagt typ 10 så har jag varit så lat så då säger jag att det inte går nån buss. Så nu blir det klockan 5 istället! Haha, lite väl tidigt kan jag känna.

Kolla, nu fungerar camen igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0