- Hemma

Jag har precis kommit hem ifrån Diego, klockan är 04.24.
Ikväll var det faktiskt rätt så roligt men varken Gwen eller Napo följde med så det var bara jag, Riky, Stephan och en japan eller kines som heter nåt Yako-liknande.
Sen så gick Riky hem för att han ska kolla på fotboll klockan sju idag på morgonen. Och då kom istället två killar som hette Ramon (tror jag?) och Will. Jag trodde att båda kom från australien men det visade sig att Ramon kommer ifrån Tjeckien, men han har bott här i 3 och ett halvt år.
Efter det så kom Christian hem, som Diego delar lägenhet med, med massa människor. Då hade Stephan och Yako-nåt dragit redan.
Jag, Diego, Ramon och Will bestämde oss för att dra in till stan och gå på nån klubb så när vi satt i taxin höll dom på att driva om nån tjej som hade glömt sitt legg förra gången dom var ut och sen när vi skulle dra in på klubben så hade Will glömt sitt. Så jävla dålig. Haha. Då tog vi en taxi tillbaka till Diego och hängde med dom andra sen gick jag hem.

Tur att man slapp betala taxin i alla fall, det hade ju varit fett ovärt.

Nä men nu ska jag sova!

Eller jag vill tipsa om ett filmklipp som Gwen har lagt upp från igår på facebook, det är ifrån när hon var i Darling harbour och tittade på stjärnorna. Hahah, så jävla roligt om man lyssnar på vad hon säger. Jag är taggad så klippet finns på min profil också. TITTA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0