- Fredag

Tjenis, idag är det äntligen fredag och det är svinbra väder ute. Så jag ska passa på att filma utsidan av huset idag tänkte jag. Sen blir det skola och då ska man ha med sig datorn så jag kommer alltså att dö litegrann. Min dator väger ju ungefär 20 kg så det känns som att dra runt på en stationär på axeln. Men idag blir det kortbyxan så jag inte svettas ihjäl som igår.

Ja var väl inte mer med det. Ni får en bild. Jag tänkte ha uppsatt hår idag men det är så jädrans svårt. Det blir typ alltid bra när man sätter upp det snabbt som fan i en knut bara för att få undan det men när man verkligen försöker att få det att se bra ut så ser man förjävlig ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0