-Fish and chips

Idag när jag vaknade låg Gwen kvar i sängen, då sa jag åt hon att klockan var 8 och hon börjar 8.45. Så hon gick ner och åt frukost sen kom hon upp igen, gick tillbaka till sängen, och sa att hon skulle gå på nästa lektion 10.30 istället. Så jag drog på skolan och när jag kom tillbaka låg hon kvar, haha. Sen gick jag in till stan och satt med Diego på hans jobb och han sitter ju utanför engelska skolan där alla går så jag träffade typ hela australien. Jag satt där i tre timmar och väntade på Gwen som skulle komma och skriva ut lite CVs men hon kom aldrig så jag gick hem igen, och då mötte jag hon såklart på vägen.

Förresten åt jag fish and chips idag för första gången i mitt liv, fett gott var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0