- Festival på lördag

Hujeda mig alltså. Nu ska jag berätta en lång historia.

På lördag ska jag, Diego, Diegos två lägenhetskompisar Marcus och Gui, Roman och Romans flickvän Gina på nån typ av festival här i Sydney men biljetterna kostar 150 dollar och det är 1000 kronor så det betalar man ju inte. Istället skulle Roman fixa billiga biljetter och detta gjorde han genom att köpa dom med nån annans kreditkort. Men då kunde han inte använda våra riktiga namn så istället bytte han på alla. Och eftersom att jag kommer från Sverige googlade han fram ett svenskt namn så jag får heta Susanne Hedlund. Hahaha.

Diego heter Diego med nåt annat efternamn
Roman heter Oscar
Gina
heter Anna
Marcus
och Gui heter nåt annat konstigt från Brasilien

Och hur ska man komma in då? Man måste ju visa legg och då lär dom ju märka att det inte är samma namn. Fel att ta nåt liknande i alla fall.
Fan vad trist om vi får vända och åka hem. Haha. Cp.
Men dom sa att det skulle gå bra för det är olika som tittar legg och biljett, men det låter ju inte helt korekt. Dock hade Roman tydligen gjort så där förr.

Nu ska jag sova! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0