- Drömde igen

Jag vaknade runt nio idag och såg att det var soligt, sen gick jag ut på balkongen och då var det kallt som fan. Typ bara 20 grader så jag gick och la mig igen och vaknade nu istället. Jag sitter nere i soffan med filten och kollat på tv. Snart ska jag koka gröt. Jag köpte faktiskt havregryn för att jag saknade havregrynsgröt. Helt sjukt egentligen. Men jag har ju både lingonsylt och äppelmos och då är det svingott.

Jag drömde värsta sjuka drömmen i natt. Jag drömde att jag och Gwen gick på stan och då träffade vi typ hela teknik och alla var utklädda för dom skulle spela i en pjäs. Så sa jag att jag ville ha en biljett men dom sa att det var försent. Kände mig rätt mobbad eftersom att dom höll på att sälja biljetter.

Jag och Gwen gick i alla fall och kollade på... kommer fan inte ihåg vad det heter, men ni vet när massa personer går i led och spelar olika instrument. Vissa dansar med sån där pinne också och så har alla uniformer. Skitsamma. Vi kollade på den i alla fall och sen tog vi en taxi hem. Då körde vi förbi Manuel som stod och jonglerade och jag sa att vi kunde få biljetter från han men Gwen sa att han inte hade sagt nånting om det. Då voltade taxin och jag fick en liten bit av den över mitt ben när jag skulle ta mig ut så jag fick ett blåmärke. Då blev jag skitförbannad och sa att jag skulle stämma den jäveln. Sen kom Mattias och då visade det sig att jag hade haft en mikrofon under kläderna för vi skulle spela in alla teknikare och reda ut varför jag inte kunde få en biljett. Mattias sa att det var kört "för att Manuel har inte gjort någon marknadsföring".

Hahah. Helt sjukt var det i alla fall. Men den var ju lite mer invecklad än så där men ni orkar väl inte läsa mer. Jag hatar när folk skriver värsta novellerna på sin blogg men nu var jag ju tvungen. ´


Kommentarer
Postat av: Ingela

Men du nu får jag nog skicka med mattias en hederlig gammal romatisk film...och jag har den bästa. Då kan du titta på den när du ska sova :)

2010-11-20 @ 21:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0