- Banan

Jag väntar just nu på att Gwen ska bli klar så att vi kan dra till Diego. Vi kommer alltid typ minst en timme sent och han blir alltid lika sur. Men nu ska vi försöka vara där inom 45 minuter så det blir lite lugn i stugan.

Appropå Diego så snackade vi för några dagar sedan om människor här i Australien. Han sa att alla i Brasilien går runt med t-shirt och jeans och han tyckte att det var konstigt att alla här går runt i kostym typ. Sen berättade han att han hade sett en man i kostym som åt banan, och detta var tydligen hysteriskt roligt. Jag undrade vad det var som var så roligt med att han åt en banan. Då sa han att det bara var fattiga människor som åt banan. Jag sa att det var det väl inte alls, det är väl ingen skillnad på att äta en banan än att äta ett äpple, då sa han "hey, a banana tree costs like 5 bucks".

Hahaha. Han skulle alltså aldrig kunna tänka sig att äta banan för det är för fattig folket. Jisses. Banan är ju svingott! Jag äter det hela tiden. Men jag är väl rätt fattig också.

Dessutom är väl inte ett äppelträd mycket dyrare?


Kommentarer
Postat av: Ingela

Ha,ha jag håller med dig mer banan åt folket, fast sen jag inte rik heller :)

2010-11-19 @ 13:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0